Wednesday 12 November 2014

takut

hari nie aku tertengok gambar dia ngan kawan-kawan.. entah kenapa aku mula berasa,, entahlaa.. aku x mampu nak gambarkan.. tapi,, perasaan tuu seperti..rindu.. rindu nak sembang ngan dia.. rindu nak tengok wajah dia.. rindu nak berada di satu kelas ngan dia.. satu sekolah ngan dia.. hampir setahun aku x melihat wajah dia.. hampir setahun aku berpisah dengan dia. walaupun kami bersekolah di daerah yang sama.. tapi,,aku berasa jauh.. adakah dia sudah melupakan aku??? aku takut untuk memikirkannya.. takut untuk terima hakikat andai satu hari nanti kami bertemu dan dia cuma palingkan wajahnya dariku.. aku takut.. aku takut dia xkn senyum padaku lagi.. aku takut dia akan anggap aku sebagai stranger.. aku takut untuk menerimanya.. setiap hari aku berdoa moga dia xkan lupakan aku.. xkan lupa yang aku pernah menjadi kawannya.. lupa yang aku pernah menjadi insan penting dalam hidupnya.. aku x boleh terima hakikat yang dia akan melupakan aku.. aku takut.. tolong doakan aku moga semua tuu x kan berlaku.. amin..

-S-

No comments:

Post a Comment