Tuesday 11 November 2014

kehidupan aku

dah hampir seminggu aku x hadirkan diri ke sekolah.. ahakss.. almaklumlah kalau p sekolah pun bukannya ada kerja nak buat.. dah akhir tahun. dormates aku dah mula bising suruh aku balik.. haha.. kata boring la.. nak buat aktiviti la.. macam-macam la.. aku x heran pun.. asalkan boleh dok kat rumah.. tapi esok aku kena balik jugak.. sebab malam nanti kami nak buat malam hantu. aku yang anjurkan aktiviti tu.. takkan aku x nak pergi kot.. hemm.. terpaksalah..  lagipun aku dah rindu ngan dorm aku.. ngan loker aku.. so it's time to me to go back.. mesti aku kena berleter nanti. haha.. terpaksalah aku tadahkan telinga.. hemm.. perempuan.. kalau x membebel x sah. redha je laa.. kawan-kawan aku- pilo,echo ngn shudo dok buat hal pulak.. nak balik sebab x maw ikut p kem tentera. haish macam2 budak2 nie. sebab tuu dormates aku, Lilo suruh aku balik awal.. suruh aku ceramah depa semua nie.. haishh.. aku jugak yang jadi mangsa,, nanti aku blik aku ceramah laa.. tp buat masa sekarang aku nak enjoy lu kat rumah.. hahakss.. mesti Lilo tengah angin gila ngan aku.. haha.. sorri ye Lilo.. haha,, esok aku datang.. haha..

kat rumah pulak,abang aku dah dapat kerja.. Alhamdulillah.. tp aku sedih jugak.. sebab nanti aku x boleh la blik asrama naik moto ngan abang aku.. terpaksalah aku balik ngan ayah D.. huhu.. sedih gila :'(.. aku nak abang aku hantar.. tapi nak buat macam mana.. uwa uwa uwa!!!

-S-

No comments:

Post a Comment