Monday 1 June 2015

stop it

Sehari dua nie abang aku selalu sakit.. Sakit pingang laa.. Kepala terhantuk.. Mata merah laa.. Buat aku risau jaa bila pikir psai dia.. Aku risau sangat sampai hati aku pun dah tak boleh nak berentak dengan baik.. Mata aku pulak mudah jaa nak berair.. Abang aku bnyak sangat berkorban untuk kami sekeluarga.. So bila tengok dia sakit aku rasa bersalah sangat.. Kalaulah kesakitan tu boleh dikongsi.. Aku nak sangat kongsi keskitan dia.. So dia tak perlu sakit lagi lepas nie.. Aku tak perlu risau tengok dia lagi.. Perangai dia yang protective buatkan aku rasa dia macam ayah aku.. Sbb tuu aku sangat sayangkan dia.. Kehadiran dia buatkan aku rsa aku msih lagi punya ayah.. Hermm.. Abang stop make me worry about you.. Don't hurt yourself.. Because it will hurt me too.. I love you.. As my brother and our father..


With love,,
Shidaa

No comments:

Post a Comment