Sunday 7 June 2015

nasihat untuk wanita yang putus cinta

Hermm.. Everyone was sleep.. But I'm still here.. Why?? Huuh!! Aku pun tak tauu. Actually aku pikir psal masalah kakak aku.. Aku sendiri pun tak faham kenapa aku kena selesaikn masalah kakak aku.. Kalau masalah lain aku boleh terima.. Tapi masalahnya kenapa masalah C.I.N.T.A.. Cinta! Aku kena selesaikan masalah cinta kakak aku yang dah berumur 23?? What seriously?? I'm still 17 okay..aku mana pernah ada pengalaman pasal nie.. Not even once.. Kalau ikut hati aku tinggal ja laki macam tuu.. Kumbang bukan seekor derr... Ramai lagi laki kat dunia nie.. Kalau dah jodoh terpisah seribu batu pun akan bertemu jugak.. So we didn't have to worry.. Just wait and see..Kalau cinta bak genggam bara api pun kalau bukan jodoh..have to say goodbye jugak.. Love, we didn't have to run for it.. Just wait and it will comes to you.. Kenapa perlu serabutkan kepala otak dengan benda nie semua.. Banyak lagi benda that we have to think about.. Kalau broke up,, jangan sedih,, tak nak makan,, tak boleh hidup.. Just let it go.. Cinta yang baru will comes to you.. Come on laa he is not your husband.. Be matured! Oxygen is more omportant for you.. You are not alone.. You still have your family.. Be happy and forget the past.. Mungkin ianya mnyakitkan but it's better than pikir pasal benda yang lepas kan?? Move on laa bebeh.. Find the new love.. Go!! Fight for your happiness sweetheart.. It's belongs to you.. Kau berhak untuk memilikinya.. Huhu

Ikhlas,
-S-

No comments:

Post a Comment