Monday 1 June 2015

sorry

hermm.. hari nie dah masuk 5 hari aku dok rumah.. Aku langsung tak khabarkan kat geng aku yang aku balik.. selalunya jejak ja pintu rumah terus aku capai phone ibu( phone sendiri tak dak) dan terus mesej geng aku.. tapi kali nie aku balik aku just diam ja.. entahla kenapa.. actually aku malu.. sebab sebelum aku balik hari tu aku ada call jah sambil teriak teriak.. sedih sangat dengan perangai syamin tak guna tuu.. rasa macam nak p bunuh ja dia tuu.. tuu la sebabnya aku tak suka lelaki.. sebab depa hanya tau menyakitkan hati perempuan ja.. waktu aku teriak tuu aku langsung tak boleh berfikir dengan baik. waktu tu aku rasa nak pindah sekolah.. tak mau dok sekolah tuu lagi.. aku teriak,,luah semua kat jah.. bila aku dah relaks dan aku pikir balik mula laa aku rasa malu gila gila.. rasa macam nak simpan muka nie dalam laci.. huhu.. sebab tuu balik nie aku langsung tak bagitau pada sapa sapa.. aku tak bersedia nak jumpa depa semua.. hermm.. sori ya sahabat.. aku tau aku tak sepatutnya buat macam tuu.. tapi nak buat macam mana... nanti aku janji aku akan jumpa depa balik dan terangkan semua apa yang jadi kat aku.. sabar ya kawan..
      malam tadi,zati hantar mesej kat aku.. dia tanya aku dah balik ka? waktu tu aku rasa bersalah sangat.. aku mntak maaf sangat sangat.. aku tak dak niat pun nak membelakangkan hampa semua.. aku mintak maaf.. aku tau aku pernah janji yang aku takkan lupa bagitau hampa kalau aku balik.. tapi kali nie aku memang tak boleh.. aku tak ready lagi... aku mintak maaf sangat sangat,,

with love,
-S-

No comments:

Post a Comment