Monday 16 March 2015

kecieuwa

Pagi nie aku sepatutnya dah ada kat sekolah untuk tuisyen add math.. Tapi aku tak dapat hadirkan diri sebab....
       Pagi tadi Ibu aku kejut awai untuk solat subuh.. Aku pun bngun dengan bahagianya.. Lepaih tuu p solat.. Tngok abang aku p kerja.. Makan.. Nyum nyum.. Tngah best best kunyah nasi baru teringat.. Ibu!! Acik ada tuisyen pagi nie!!  Alamak!! Terus tngok jam dah pukui 8.05 hemm.. Mmng dah lambat dah laa kann.. Masuk kelaih pukui 8.. Mmng lambat arr.. Dengan tak mandi apa lagi.. Nak iron tudng lagi.. Mmng tak sempat la jawabnya.. Hmm..
        Patah seribuuu hatikuuu.. Huk huk huk. Mesti kawan kawan aku dok tunggu.. Hmm.. Sedihnya.. Hmm.. X palaaa x dak rezeki.. Mngkin lain kali. Bukannya selalu aku boleh join kawan kawan aku study kat sekolah.. Rindu dohh.. Sejak pindah sekolah.. Tuisyen waktu cuti nie jaa laa masa yang aku boleh amk untuk p sekolah tuu pun.. Hmm.. Sedihnya..

No comments:

Post a Comment