Saturday 13 December 2014

Gaduh?

setelah bertahun aku tinggalkan alam twitter.. tak sangka sekarang aku kembali balik. haha.. hemm.. actually kelmarin aku gaduh ngan kawan baik aku sendiri yang dah hampir 4 tahun aku kawan ngan dia. aku pun tak faham kenapa jadi macam tu. tapi nak buat macam mana aku redha. aku cuba nak pulihkan balik hubungan kami ni.. ye laa sapa yang tak sayang kawan.. so aku pun mintak la advise dari orang-orang yang lebih pakar. tapi kebanyakkannya cakap, just let it go.. biarkan waktu yang pulihkannya.. agaknya berjaya tak? esok masuk dua hari aku gaduh.. macam tak sangka. sebab sebelum ni kami tak pernah gaduh. setakat bermasam muka tu ada la.. tapi tak sampainya 3 jam. tapi sekarang.. pegh!! cipta rekod baru.. dua hari kot.. isk3..

       tadi aku cuba la intai intai fb ngan twitter dia. tapi tengok dia macam ok ja. happy ja.. hemm kecewa la jugak.. padahal aku ni sampai setengah mati pikiaqkan persahabtan kami.. hemm.. tak pa la.. ikut je la rentak dia.. kita ikut advice orng-orang yang lebih berpengalaman tuu.. biarkan masa yang tentukan.. ada rezeki kawan balik// tak dak rezeki// hemm.. tak tau la macam mana.

     hermm.. SOMEBODY HELP ME!!


love,
-S-

No comments:

Post a Comment