Monday 1 December 2014

Friendship ^_^

laman sosial nie boleh mengeratkan.. kawan yang jauh boleh di contact.. pastu boleh dapat ramai kawan dari seluruh negara. tapi kadang-kadang laman sosial ni boleh merenggangkan jugak hubungan yang dah lama terjalin. suami isteri boleh gaduh.. hubungan antara kawan rapat pun boleh jadi renggang.. macam apa yang aku rasa sekarang nie.

      aku ada 4 orang sahabat baik. kami berkawan dari tingakatan 1 sampailah sekarang. tapi sejak aku berpindah ke sekolah baru,aku rasa kelainan sikit ngan  kawan-kawan aku nie.. entahla. aku rasa jauh sangat. setiap kali kami jumpa,depa selalu habiskan masa ngan fb laa.. we chat laa.. aku rasa macam.. entahlaa.

     so aku rasa benci sangat.. makin lama aku rasa makin jauh... banyak rahsia yang depa sembunyikan dari aku.. padahal dulu semua benda kami kongsikan bersama. tak dak satu pun yang aku tak tau. pokoknya semua rahsia depa ada dalam genggaman aku. tapi sekarang..

    memang depa still jumpa aku. mai rumah aku.. smbang ngan aku.. tak pernah lupa aku.. tapi dah tak macam dulu.. dulu lain.. sekarang lain.. hemm..muingkin depa tak sedar yang depa makin jauh ngan aku..aku faham.. lagi pun, maklumlah dunia makin maju. mungkin salah aku jugak kot. kurang layan depa kaa.. sapa yang tahu kan? lagipun aku tak dak henset dok kat asrama pulak.. so wechat bagai ni aku tak aktif laa.. budak-budak laa kan aktif ngan benda alah tuu.. hemm.. tak pa.. takpa.. tunggu tahun depan.. haha.. bila aku ada henset.. siap korang.. haha

    so misi aku untuk cuti kali ni,aku nak eratkan balik hubungan aku ngan sahabat-sahabat baik aku. sebab aku sayang sangat kat depa smua.. aku dah anggap depa macam adik beradik aku sendiri. so,aku tak suka bila tengok kami makin renggang. aku akan jernihkan balik hubungan persahatan kami.. kembali macam dulu.. iyaahh.. aja aja fighting!! hahaks..

        "Fiendship is a ship that will never sank" right?

with love
-S-

No comments:

Post a Comment