Saturday 5 December 2015

tak sabarnya!!

holla!
sekarang dok rumah,,  tiap tiap hari just buat bnda yang sama dan sama dan sama,, oh God my life is so boring.. minggu depan gonna fly to JB.. actually aku x nak gi,, sbb mesti boring punya.. dok rumah,, sembng sorng sorng.. x leh jalan mana mana. tapi bila dengar yang kitorang akan bercuti dekat melaka and langkawi baru rasa macam... wahhh!! finnally.. bahagianya.. boleh la nak daki gunung ledangnya.. haha,, sekali sekala berangan jadi puteri..so sekrang rasa x sabar sabar pulak nak gi sana,, hahahha,,
     oh ya.. malam tadi my one hantar masej.. ya ALLAH bahagianya hanya tuhan yang tahu.. 5 years kot aku tunggu dia.. and this is the first time dia hntar mesej kat aku after a few years ago dia menyepikan diri.. yeahh after tamat exam spm baru dia hntar.. well orng kuat study la katakan,.. hahah.. kalau la dia baca apa yang aku tulis mahu tanam muka aku dalam tanah.. haha.. malu! *blushing* hahaha.. ok tu je.. daaaa


love,
-S-

No comments:

Post a Comment