Friday 10 April 2015

apa yang aku boleh buat??

Aku tak tahu kenapa tahun nie aku cepat gila marah.. Mungkin sebab stress nak spm kot.. Maybe.. Baru baru nie pun aku baru ja gaduh ngan budak budak dorm aku. Teruk jgk laa.. Smpai kena buat roll call laa sbb dok masam muka ja. Waktu roll call tuu rmai yang cakap aku nie cepat Marah.. Buatkan depa smua takut.. Waktu tu aku rasa sedih sangat.. Sedih sebab aku ditakuti.. Oleh kawan yang aku dah anggap mcm ahli keluarga aku sendiri.. Aku tau semuanya salah aku.. Aku memang x boleh nak buang baran aku langsung.. Aku pun tak tau kenapa.. Aku tak tau nak buat macam Mana.. Aku dah cuba nak kawal.. Tapi makin aku kawal makin teruk pulak.. Jujur aku cakap aku jenis manusia yang suka ditakuti, dihormati dan disayngi.. Aku nak ditakuti oleh semua musuh aku.. Ditakuti oleh orang yang cuba nak jatuhkan aku..aku nak dihormati.. Aku nak jadi seorang wanita yang dihormati oleh semua lelaki.. Dan aku nak disayangi.. Disayangi oleh keluarga.. Disayangi oleh semua sahabat rapat aku.. Tapi baran aku buatkan aku dah tak disayangi lagi oleh sahabat sahabat aku.. Sebaliknya.. Aku ditakuti pulak.. Sapa kata ditakuti tuu best?? Aku dah rasa dan tuu sangat menyakitkan.. Sakit bila orng yang kita sayng takut ngan kita.. Tapi apa lagi yang aku boleh buat?? Hemm??

With love,
-S-

No comments:

Post a Comment